امروزه تبلیغات موبایلی معمولاً در اپلیکیشنهای موبایل و وبسایتهای موبایل است، تبلیغات موبایلی زیرمجموعهای از تبلیغات دیجیتال یا بازاریابی دیجیتال است و به هر نوع تبلیغاتی اطلاق میشود که در دستگاههای تلفن همراه نمایش داده میشود. یک استراتژی بازاریابی با هدف مخاطبان متصل به دستگاه های تلفن همراه مختلف (تلفن همراه، تبلت و غیره). ایجاد وب سایت های بهینه شده برای موبایل، ارسال ایمیل، اس ام اس و ام ام اس و استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل از جمله روش هایی است که برای تبلیغات موبایلی استفاده می شود. از تلفن های همراه، بنابراین تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه مهمی برای جذب مشتری داشته باشد، همانطور که از نام آن پیداست، این نوع تبلیغات، تبلیغات دیجیتالی است که روی صفحه موبایل نمایش داده می شود که می تواند پیامک ارسال کند یا روی آن کلیک یا تبلیغات درج کند. . در صفحات وب، برنامه ها یا بازی های موبایل. تبلیغات موبایلی یکی از انواع استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است.تبلیغات موبایلی چیست؟ تبلیغات موبایلی اساساً به هر شکلی از تبلیغات از طریق تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل ارتباطی بی سیم گفته می شودبهترین ویژگی تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت و رشد آن می شود این است که دستگاهی که تبلیغات بر روی آن ساخته می شود یک وسیله شخصی است که متعلق به شخص خاصی است. بنابراین، در صورتی که مخاطبان هدف بتوانند یکدیگر را به درستی درک کنند، تلفن های همراه دقیق ترین رسانه و بهترین کانال ارتباطی برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص هستند. امروزه تبلیغات موبایلی اغلب در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت های موبایل یافت می شود. تبلیغات موبایلی می تواند هر نوع متنی، فلش ویدیویی، بنر، صوتی و تصویری باشد برخی از آمارهای جالب بازاریابی موبایلی به شرح زیر است: 80 درصد از زمان صرف شده در موبایل، استفاده از اپلیکیشن هاست که از جمله ویژگی های بازی در زیر می توان به موارد زیر اشاره کرد. چیزها بیشترین میزان زمان استفاده، 70 درصد از مردم صفحات وب را در تبلت ها و گوشی های هوشمند باز می کنند. نرخ تبدیل نمایندگی تبلت 2 درصد است. این نرخ در گوشیهای هوشمند به 7 درصد افزایش مییابد، اما نرخ تبدیل در رایانههای شخصی سنتی همچنان پایینترین است. بالاترین نرخ 3.3 درصد است.موبایل هر روز نقش پر رنگتری ایفا میکند و اگر پیشبینیها درست باشد، به زودی استفاده از دسکتاپ را تحت الشعاع قرار میدهد.اگر استراتژی بازاریابی موبایلی را ایجاد نکرده اید، اکنون زمان شروع آن است. تبلیغات موبایلی به هر نوع تبلیغات از طریق وسایل ارتباط بی سیم گفته می شود عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی: محتوای جذاب: یکی از نکات اصلی که در روش تبلیغات موبایلی باید مورد توجه قرار گیرد تولید محتوای مرتبط و موثر است. از ویژگی های کلی آن می توان به داشتن متن سودآور، ارتباط محتوا با مخاطب هدف، جملات کوتاه و استفاده موثر از کلمات، جذابیت بصری و مواردی از این دست اشاره کرد. آنها با دستگاه های تلفن همراه سازگار هستند. اطلاعات و دادههای شخصی: یکی از مواردی که تبلیغکنندگان باید به آن توجه کنند، سن، جنسیت، مکان و موارد دیگر است. موارد مشابه برای طراحی تبلیغات هدفمند شما که رفتار کاربر را در نظر می گیرد: در تبلیغات موبایلی باید تولید تبلیغاتی را در نظر بگیریم که با کمترین اطلاعات بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد و در عرض 3 ثانیه کاربران را جذب کند هدف فروشنده است. مطمئن شوید که وبسایتها و برنامههای تجاری شما سازگار با موبایل هستند انواع تبلیغات موبایل: IFRAME – این نوع تبلیغات معمولاً بهصورت پنجرهای در صفحه کاربر نمایش داده میشود.شرکت های تبلیغاتی BANNER: تبلیغات بنری نیز در سیستم نمایش داده می شود و بسته به اندازه ممکن است قیمت ها متفاوت باشد. در سیستم است و پس از کلیک شخصی بر روی آن نصب می شود. امتیاز جایزه: در سیستم هم همینطور است. اگر آن را وارد کنید، حتی اگر کیفیت شما کمتر از دیگران باشد، به مردم امتیاز می دهید. تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغات محصولات و خدمات از طریق تبلت و گوشی هوشمند، انواع تبلیغات موبایلی بر اساس هزینه تبلیغات: مدل پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات کلیکی: نوعی تبلیغات که در انواع موبایل و تبلیغات اینترنتی تبلیغات کلیکی، تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی بنر خود، مدل پرداخت به ازای مشاهده: در این نوع تبلیغات، تبلیغ کننده به تعداد دفعات نمایش بنر خود هزینه پرداخت می کند. مدل پرداخت به ازای نصب – این مدل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل مناسب است.در این مدل، تبلیغکننده فقط هزینه نصبهای ایجاد شده توسط آگهی را پرداخت میکند.این اقدام می تواند ثبت نام یا خرید محصولات باشد مدل ویدیویی پرداخت به ازای مشاهده: نوع دیگر مدل پرداخت، مدل PPV است که فقط در تبلیغات ویدیویی موبایلی اجرا می شود. در این مدل، تبلیغکننده برای تماشای ویدیوی تبلیغاتی خود هزینه پرداخت میکند. تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه مهمی برای جذب مشتریان داشته باشد خلاصه: تبلیغات موبایلی به معنای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از تبلت ها و گوشی های هوشمند است. این نوع تبلیغات می تواند هدفمندتر باشد زیرا تبلت ها و گوشی ها وسیله ای شخصی هستند و هر کدام یک کاربر خاص دارند، پس بهتر است کاربران را شناسایی کرده و برای هر یک از آنها محتوای خاصی ایجاد کنید تا تعامل و ارتباط تسهیل شود. با آنها. مصرف کنندگان اگرچه تبلیغات موبایلی جدید نیست، اما با پیشرفت تکنولوژی، بهترین راه برای تعامل با کاربران است منبع: خوی وب
درباره تبلیغات موبایلی
.