درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی هم خواهد شد، اما بعید است که قبلا اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. به همین دلیل خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه پیدا کرده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به عنوان لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و مکان فروشگاه ها را روی نقشه نشان می دهید.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به برنامه ها بروید. در “تغییر به نمایه شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دستورالعمل‌های ویدئویی دارد که به شما نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به صورت گام به گام نشان می‌دهد: اگر می‌خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “تبدیل” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که نحوه تغییر را می دانید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از بازدید کاربران از پروفایل اینستاگرام شما کجا به آن نیاز دارند. ? تحلیل و بررسی. آنها از شخص ثالث استفاده می کنند (رایگان نیست). اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان به راحتی شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. شما هفته گذشته کار خود را در اینستاگرام نشان می‌دهید: تغییر در فالوورها، تعداد پست‌ها، برداشت‌ها، کلیک‌ها در وب‌سایت و کلیک‌های روی ایمیل، سپس اطلاعاتی درباره فالوورهای خود مانند جنسیت، سن و موقعیت ارائه می‌کنید. نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2.امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر نیاز به اکانت با پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به پروفایل شما نیز وجود دارد.هنگامی که شخصی روی دکمه کلیک می کند، می توان آن را طوری تنظیم کرد که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. شرکت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود شرکت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام، از دیدگاه بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های کلیکی استفاده کنید. بله، تنها لینک قابل استفاده است. لینک در پروفایل شما است، اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است.با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیستشما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. شناسایی محتوای مشکوک به عنوان یک صاحب حساب کسب و کار، می توانید محدودیت هایی را برای افرادی که می توانند شما را به عنوان شریک با محتوای طبقه بندی شده در پست های شما برچسب گذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «درخواست تأیید» استفاده کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه چت …