adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به نیاز روزافزون به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وب سایت ها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و پیاده سازی این خدمات احساس می شود. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، معنای واقعی ارتباط کلاس درس مجازی و ارتباطات آنلاین رسمیت یافته است Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه به شکل “پوسته ای” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلا Adobe Acrobat نامیده می شد و چندین بار نام خود را تغییر داده است. Adobe Connect یک نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که امروزه این فناوری جایگزین سیستم آموزشی سنتی شده است، سیستم Adobe Connect بهترین سیستم آموزشی است.اگرچه قابل استفاده برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید یا IOS 2- کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (Mac) با حافظه اصلی حداقل 1 گیگابایت 3- هدفون با کیفیت (به دلیل امکان اعوجاج و اعوجاج) اغتشاش اصلاحی استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس 4 توصیه نمی شود- ADSL پرسرعت (داده موبایل، وای فای، با پهنای باند حداقل 512 کیلوبیت بر ثانیه) برای شرکت در کلاس، دانلود نرم افزار Adobe Connect به صورت پلتفرم اجرا شود. و Enter برای وارد کردن URL به نام کاربری و رمز عبور نیاز داریداین اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز ظاهر می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in Application را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار شروع به کار کند. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (با یافتن آن در منوی استارت) و یا در گوشی باز خود در صفحه اول آدرس دریافتی را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه Continue را فشار دهید، اکنون نام کاربری و متن رمز عبور را وارد کنید. برای ورود به سیستم محیط کلاس آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، جلسه را با ورود به اتاق جلسه خود شروع کنید و سپس دیگران را با ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. هنگامی که وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید کارهای رو در رو برای شرکت کنندگان انجام دهید.برای مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست پیوستن به جلسه را بپذیرید یا رد کنید، یک پاد را مجددا راه اندازی کنید، و چنین یادداشت هایی را دریافت کنید.ابتدا به تب Meeting بروید. لطفاً توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را دسته بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس های خود را به اشتراک بگذارید. 3. پس از افزودن وبینار مورد نظر به دسته، بر روی New Meeting کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial بروید: در قسمت name می توانید نامی برای وبینار خود تعریف کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را مشخص کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. این اطلاعات زمانی دیده می شود که مشارکت کننده شما بخواهد به وبینار متصل شود – در قسمت ورود به سیستم، می توانید نوع و روش ورود کاربر را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط نظرات و کاربران ثبت نام شده می توانند وارد این کلاس شوند و مهمانان نمی توانند وارد شوند. . گزینه دوم: تمامی کاربران تعریف شده در برنامه Adobe Connect می توانند وارد شوند. گزینه سوم: اعضا و مهمانان در صورت تایید می توانند وارد کلاس شوند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.به شما اجازه ورود داده می شود، با کلیک بر روی دکمه Finish کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next به مرحله بعدی منتقل می شوید (کاربران را از لیست تعریف شده قبلی انتخاب کنید).توقف موقت جلسه یا پایان دادن به جلسه حالت مکث را تنظیم کنید تا دسترسی میزبانان و ارائه دهندگان به اتاق جلسه را موقتاً محدود کنید. تماس‌های کنفرانس صوتی در حالت تعلیق هستند. میزبان می تواند جلسه را پایان دهد تا همه از جمله میزبان، مجری و شرکت کنندگان بتوانند تماس کنفرانس صوتی را ترک کنند و حذف شود. شرکت‌کنندگان را در حالت انتظار قرار دهید: مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن شرکت‌کنندگان در انتظار را از منوی کشویی کنار نام اتاق جلسه در نوار عنوان انتخاب کنید. بازبین‌ها و روی Pause کلیک کنید تا جلسه به حالت تعلیق درآید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه معلق وارد می‌شوند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه Sign Out در سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت تمایل، پیام ارسال شده به شرکت کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با نرم افزار adobe so، کلیک روی ذخیره پیام منقضی نمی شود.شما به نمای جلسه بازگردانده می شویدمنبع: سایت خوی

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه چت …